Hamam Böceği… - Murat Keçeci - OGUN Haber

Uzun zaman oldu yazmayalı… Yaklaşık 6 ay gibi bir süre, bir yazar için epey uzunca bir süre aslında..

Lakin uzaktan bakıp seyrettim…

Altı ayda o kadar çok şey değişti ki, eski dostlar düşman, düşmanlar dost oldu…

Hatırlıyorum, çok fena manşetler atılıyordu!



Darbe eylem planları adı altında, boş CD’ler de çıkan içi boş tutuklamaların olduğu ve kimsenin ne olup ne bittiğini anladığı süreçlerden geçtik!

Sonra Medya’da kim varsa suçlanmaya başlamıştı, sanki ülkeye yayılan gizli modaydı bu, dilin kemiği yoktu bende de…

DURDUM!

Beklemek ve uzaktan seyretmek en güzeli idi!

Seyrettikçe daha rahat görüyordu insan, kendi kendime dedim ki siyaset yazmayayım yazdıkça bir tarafa dönderiyorlar seni!

Peki, ne yazacaktım?

“Kelebek” yazayım dedim!

Yok, olmaz Kelebeğin ömrü bir gündü, doğduğu gibi ölüyordu!

Tıpkı Türkiye’de ki yeni kurulan partiler gibiydi kelebek doğmadan ölüyorlardı, daha başlamadan siyasete tüüü, kötü kaka ilan ediliyorlardı!

Yeni bir yönetim yeni bir muhalefet şekli benimsenmiyordu!

Elde ki mevcutlarla idare etmemiz isteniyordu! 
YAZININ DEVAMI 
http://www.ogunhaber.com/murat-kececi/hamam-bocegi-kose-yazisi-8043y.html


0 comments :