Ne yazarsam yazayım!

Kusuruma bakmazsanız yazımın başında bir şey söyleyeceğim, biraz sonra akacak harflerin kimilerinize 'Hadi oradan!' kimilerinize 'Adam doğru söylüyor!' dedirteceğinden eminim!

Ne yazarsam yazayım… Muhakkak birileri mutsuz oluyor…
Sebep?
Her fikre uygun yazarsam, yazım çorba olur, kendi fikrim kaybolur..Yani kısacası ben ben olmaktan çıkarım…Haksızmıyım?
Evet haklıyım! Yani bana göre…
Teşekkür ederim.

En azından bu konuda beni anladığınız için…
Şaşırıyorum!
Niye mi?
Şundan…
Yahu biz hangi konuda, neye karşı ve neden muhalefet olduğumuzu unuttuk Bakma öyle yazıya, ciddiyim bak!
Mesela benim “Bak şimdi?” diye başlayan cümleme en yakın arkadaşım “O öyle değil işte!”diye daha söze girmeden atlıyorsan!
Sıkıntı büyük demektir!
Çünkü siz ne kadar Türkçülük yok, Türkiyelilik var deseniz de, şu davranışınız Şamanizm’e benziyor!
Yani ilk Türklerin inancına…
Ve Müslümanlıkla alakası yok!
Niye mi?
Her tarafı şekil kokuyor kardeşim!
Sen bana toptan muhalefet olmuşsun…
Daha ağzımdan çıkacak kelimenin gerisini dinlemeden, basıyorsun reddiyeyi…
Diyorsun sen şusun!
Sen busun!
Ve şu anda sosyal medyada tam olarak yapılanda bu!
Profiline bak “R4bia” işareti varsa, engelle, bloke et, spamla… Yok et!
Ya da profiline bak, Atatürk fotosu varsa, Ne mutlu Türk’üm yazmışsa, engelle, bloke et, spamla,Yok et!
Ne bu şimdi?
İş mi?
Hani fikre olan saygı!
Hani hoş görü!
Hani bir birine fikri yüzünden öteki muamelesi yapmama sözü!
Ve bu sanal şiddet sonra, dışarılara taşıyor… Palalılar, hukuksal sorunlar, kaygısal günler bizi bekliyor…
Ve de bunların neden olduğunu düşündüm, sebebi şu!
Size yol verenler kim?
Bunları iyi seçmek ve itina ile seçmek lazım…
Bir okulda öğrenci öğretmenini, komşu komşuyu, kardeş kardeşi muhbirleyip, şikâyet et diye yönlendiriliyorsa!
Orada sorun var demektir!
Ortak birlik ve beraberlik gibi çok önemli değerimizin ortadan kalktığını, kalmadığını anlıyoruz!
Bu faktörünün ortadan kalkması, sadece rakamsal, sayısal, yüzeysel ve şekilsel durumların hayatlarımızı yönlendirdiğini delalet…
Oysaki ülkemize özellikle şu anda lazım olan tek şey beraberlik, birlik ve dirlik değil mi?
Ötekileşmenin, ötekileştirmenin kime ne faydası var!
Gelecek yüzyılda Türkiye Cumhuriyeti’nin dünyanın en güçlü devleti olacağını düşünen ben, gelin bu gücü bugünden başlatalım diyorum…
Önce kendimizden, ruhumuzdan, çocuğumuzdan, komşumuzdan, mahallemizden ve tüm halkımızdan başlamak üzere bu güzellik hareketi yayılsın…
Kaldırılsın engeller, kaldırılsın küfürler, kaldırılsın ötekileştirme… Birlik olalım ve bakalım sonra hayat ne durumda?
Sevgiyle…
Ve Unutma “Yenidünya için yeni sen lazım bize”

0 comments :